Arama

23 Ağustos 2009 Pazar

28

Söylemek istediklerime uygun cümleler bulamayınca müzik dinliyorum.
Ya sözleri, ya da müzikleri kulağımdan girdikten sonra beynimdekileri buluyor ve ortaya çıkartıyor.
Öteki çalıyor.
Bu şarkıyı sevmiyorum, çünkü üstüne ekleyebileceğim hiçbir şey yok; aynısını yaşıyorum.

----------------------------------------------------------------------------------
Parlak salonlarınızdan,
Kirli mutfaklarınızdan,
Bin bir çıkmaza çıkan daracık koridorlarınızdan,
Hele döl tutmayan zihni kaygan yatak odalarınızdan
Çok sıkıldım.

Şekerlerinizden,
Uçan balonlarınızdan,
Kuru sıkı, patlak, korkak, yanan silahlarınızdan,
Dinmek bilmeyen keyfi karın ağrılarınızdan
Çok sıkıldım.
----------------------------------------------------------------------------------

0 yorum:

Yorum Gönder