Arama

19 Mayıs 2011 Perşembe

80

Sağa yatık bakan bir kamera lensinden tek farkım daha az makine olmam ve daha çok alkol kokmam.
Doksan derece sola dönüyorum ve ayaktayım. Tripod olsa belki bir noktaya odaklanabilirdim, iki ayak her şeye yetmiyor.
Makine değilim, en azından içiyorum dedi bir gerizekalı. Benzin kafasını yaşamak için araba olmak isterdim. Hem kaçımız iki yüz basabiliyoruz ki?
Parantez içinde söylüyorum parantezlerden nefret ettiğimi. Biraz daha alkol ve motor tertemiz! İçimizi temizleyen sihirli bir içecek olsa ne güzel olurdu. Hatta bunu geliştirebilirdik bile. Komple bakım suyu! Ne doktora, ne de -seksist düşüncelerimizi bastırıp yok sayarsak- hemşirelere ihtiyacımız olurdu!
Aklımın şu an almayacağı bir teknolojiyle hastalıklarım ve çözümleri su şişesinin üstüne rapor edilebilirdi. Ruhunu seveyim Thomas, beynimi işgal ediyorsun boşuna.
Hop, bir yudum daha. Her politikacıya, peygambere, düşünce adamına küfredebilirim, ağızlar dolusu, durmadan. Dile mühür yok ya!
Sadece biranın mucidi çiftçilere küfretmem, Jasper Newton Daniel'a küfretmem. Ve tanımadığım tüm alkol mucitleriyle içicilerine. Alkol dışında düşünmeme engel olanlara. Küfretmeden dinlerim. Sokakta uyuyanları, hapçıları ve nicelerini.
Saygımı haketmeyip benden saygı bekleyenler, kafamı boşaltmak için ne yaptınız?

0 yorum:

Yorum Gönder