Arama

20 Mart 2011 Pazar

79

Her on saniyede bir hayatımı yeniliyorum. Geri sayım başlıyor, bitiyor ve patlama... Ardınan yeni bir hayat daha.
Başlangıç ve bitiş hiç durmadan gelip geçiyor. Gözümü kapattığımda yaşadığım dolu dolu o an her on saniyede bir geri geliyor. Sonrasında, yaşamaya alıştığım yalan üzerinde hayatıma devam ediyorum.

Bakire olmayan kızların yüzde sekseni tecavüze uğramıştır, yüzde on beşinin kızlık zarı yoktur veya esnektir.
Kalbimi hapşırarak durdurabiliyormuşum. Bir yerlerde okudum, belki de birileri bahsetmiştir, çok ilginç bir bilgiymiş gibi.
Tekrar atmaya başladıktan sonra durmasının ne önemi var ki?
Buraya kadar saçmaladım biliyorum, belki de buna ihtiyacım vardı. Yazmaya başlamasam yine kaç kere öleceğimi sayacaktım.

Biri acılar içinde kıvranırken; o kişiyi gördüğünde susup, öldüğünü haber aldığında ağlayan insanlar o kişiyi sevdiklerini iddia edebiliyorlar.
Herkes herkesin belirli dönemlerde hayatlarına girip, ruhlarını anlayabildiklerini söyleyebiliyor, yüzleri kızarmadan. Sevgiyle ilgili nutuk atıp, onu düşündüğüyle ilgili yüzlerce anlamsız harfi sıralayıp, o kişiden sıkıldığında veya onun fikirlerini benimsemediğinde çekip gidebiliyor.

Halkının refahı için durmadan konuşup, genç nüsufu savaşa, ölüme gönderen hükümetler var.
Eğer bu yazıyı okumaya başladıktan sonra için sıkılmaya başladıysa, bana benim gibi hissettiğini, beni anlayabildiğini söyleyebilecek en son kişisindir.
Eğer bu yazı sende tebessüm oluşturabiliyorsa, seni biraz olsun rahatlatıyorsa, beni anlayabiliyorsundur.

Çocuk sevdiğini iddia edip ikinci çocuktan sonra korunmaktan veya kürtaj yaptırmaktan çekinmeyen, yine de seks yapmaya devam eden insanlar var.
Gözümü kırpmayı bekliyorum, bir daha açılmaması için değil, insanların yüzünü görmeyip kendimle bir an olsun kalıp yaşadığımı anlayabilmek için.
Doğrularımı hazmedip etrafımdaki yalanların bir an olsun yok olduğunu hissetmek için yollar aradım. Durmadan bir şeyler denedim, sonunda cevabımı kendi hareketimde buldum.

Yalan söyleyen insanlardan nefret ettiği yalanını söylerken kendini sevmeye devam eden insanlar var.
Etrafımdan veya insanlardan kaçmaya çalışmıyorum, yapmaya çalıştığım şey bu değil.
Yaşadığımı hissetmek için uğraşıyorum. Yalnız kaldığımda, yalanlar duymadığımda daha mutlu oluyorum ve öldüğüm her an yeniden diriliyorum.
Ölüm demek istemezdim gözümü açık tuttuğum anlar için belki. 

Keşke bir şans tanısaydınız hayatıma, hayatınıza.

0 yorum:

Yorum Gönder