Arama

6 Ağustos 2009 Perşembe

21

Kuralları umursamama taraftarıyım.
Kurallar çiğnenmek içindir de demiyorum, zira adamın götünden kan alırlar; yine de kuralları sevdiğimi söyleyemem.
Din konusunda da böyle düşünüyorum. Güce muhtaç ve korkmaya alışkın/yatkın insanların inanmaya ve belli kurallara ihtiyacı var.
Ahlak kurallarını ise anlamakta zorlanıyorum, kimse kendini buna göre değiştiremez, geliştiremez. İçindekini tutmaya çalıştıkça ters teper, big bang sonrası toz bulutu olur.
Ahlak kurallarına karşıyım, insanların yaptıkları küçük ahlaksızlıkların hoş görülmesi taraftarıyım. Hissettiğini yaşayan, içindekileri dışa yansıtan birinin daha hızlı geliştiğine inanıyorum.
Bu tarz yasaklamaları getirenlerin ise gerçek ahlaksızlar olduklarına şüphem yok, kendilerini kontrol altına almak için bu tarz davranışlarda bulunuyorlar; çünkü başkalarının kontrolü kafes etkisi yaratır.
Kendinizi hapsedin, özgürsünüz; yeter ki boğmayın beni.

0 yorum:

Yorum Gönder