Arama

8 Haziran 2009 Pazartesi

6

Yeni insanlar tanıyıp onlara güvenmekten soğur oldum. Birilerine bir şey anlatınca kötü taraf olmaktan sıkılıyor insan, en azından ben öyleyim.
Kendime insan demekten kaçınıp düşünen hayvan desem de, düşünmeyen hayvanların kendilerini insan olarak görmeye başladıklarından beri bu düşüncemi askıya aldım.
Ayrılık ertesi yeterince sevilmedim dediğimde beni eleştirenlerin, yerip rezil edenlerin eski kız arkadaşlarına orospu demeleri bende farklı reaksiyonlara sebebiyet vermişti. Hak/haksızlık olaylarında hayat terazisinin ayarını hala tam olarak çözebilmiş değilim. Adamlığım hakkında ahkam kesebilen, hayatı yalayıp yutmuş insanlardan olmadığım için şanslıyım. Bir reklam vardı sahi. Bana göre süt, onlara göre çikolata diyordu. İyi ki onlar kadar adam değilim!

0 yorum:

Yorum Gönder