Arama

8 Haziran 2009 Pazartesi

5

Şarkı sözlerinden alıntı yaparak blog yazmayı hiç sevmiyorum.
Aslında sevmediklerimi sayarsam baya uzar liste.
Uzun cümleler kurarak kendini bir bok gibi gösterenleri sevmiyorum, bir müziğe veya müzik grubuna tapanları sevmiyorum, fanatikleri sevmiyorum, yorum yapmaksızın kaliteli olsa dahi herkesin sevdiği şeyleri sevmeyenleri sevmiyorum, blog yazarken -sırf doluluk olsun diye- resim koyup konuyu kapatanları sevmiyorum, acıların çocuğu moduna girip içip içip ağladıktan sonra her bokunu herkesle paylaşanları sevmiyorum, hava atmak için yatakodası hikayelerini övüne övüne anlatanları sevmiyorum, aslında çok basite indirgenebilecek şeyleri çok önemliymiş gibi göklere çıkartanları sevmiyorum, siyasetle politikadan ve bu konular çerçevesinde geçen sohbetlerden haz almıyorum, hayatında bir bok olamamış zavallıların boktan hikayelerini sevmiyorum, kendimi sevmiyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder