Arama

27 Şubat 2010 Cumartesi

48

Suç veya suçlu aramak gereksiz, boşu boşuna yoruluyorum.
Yargılamamayı, düşünmeyi bırakmayı öğreniyorum sanırım zamanla. Balonum... Şiştim, söndüm, şekil değiştirdim, yakında patlayacağım. Çöplüğe gitmek zor gelmiyor şu an. Keşke burnum var olmasaydı, o zaman daha da kolay olurdu her şey.
Amerikan filmlerinde gördüğüm köprülerden geçti tren, hiçbirinde köprü yıkılmadı, sanırım kandırılıyorum. Hala istediğim kişisel kıyameti yaşayamadım.
Tren kovalayan köpek gördüm, trene bakmayan öküzler gördüm, trene bakan insanlar gördüm. Hala cep telefonunu çakma deri kılıflara koyup, üzerine nazar boncuğu yapıştıran insanlar gördüm. Kendimi neden göremiyorum?
Güzel gelen şeyler iki dakikada nasıl çirkinleşiyor kavramak çok zor. Bensin dedik, şimdi adımızı hatırlamayı bırakacağımız zamanı bekliyoruz. Lanet olsun canımı acıtıyor...
Boş halim iyiydi, teoride süperdik ama pratikte uçmadı boş balon. İyice şişirin, patlayana kadar gerilsin derim.
Bir yolculuk yaptım. Gitmek istediğim yerden uzaktayım, hayalimdeki andan çok farklı yaşadığım an. Dün yatağımdaki rüyayı bölmemeliydim. Yolları sevmiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder